⌚ SUUNTOCZ.cz⌚ POLARCZ.cz⌚ kupHodinky.cz⌚ TIMEX.cz⌚ GARMIN⌚ stopwatch.czH.S.H Sport s.r.oH.S.H e-shop
⚂♟ Společenské-hry.cz♛ Drevene-sachy.cz♣ Pokerstore.cz◢ Orienteering.cz☼ RECTA◢ VJsport.cz⌚ Kahuna.czH.S.H. Computer⛬ Všechny e-shopy
Bestsellery

10600
ČIP SI-Card 10
1 599,-Kč  1 399,- Kč




14021
Printout set MCP 7830
21 990,-Kč  19 990,- Kč

Reklamace

Dbáme o rychlost a důkladnost při vyřizování reklamace, resp. opravy. Přestože držíme dobře zásobený sklad náhradních dílů, v ojedinělých případech bývá nutná součinnost s výrobcem.

Při rozhodování o reklamaci postupujeme vždy podle zákona a řídíme se pravidly výrobců.

Pro snížení rizika nefunkčnosti produktů nabízíme u některých produktů Prodlouženou záruku* a Záruku expresní opravy* se zapůjčením náhradního produktu v případě delší opravy.

Reklamace se řídí Reklamačním řádem H.S.H Sport, s.r.o.

*) Rozšířené záruční služby jsou dostupné pouze u vybraných e-shopů. 

POSTUP UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Pro zjednodušení a maximální přehlednost uvádíme pokyny pro proces reklamace. Při uplatnění reklamace doporučujeme následující postup:

  • Reklamaci nelze podat telefonicky. Produkt včetně dokladů je třeba předat osobně, nebo poslat poštou.
  • K výrobkům si vždy připravte záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou.
  • Pokud k danému produktu vlastníte Certifikát Expresní opravy, předložte nám jej.
  • Zasíláte-li nám reklamovaný produkt poštou, je třeba ho zabalit tak, aby byl chráněn proti poškození během přepravy. Produkt je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část.
  • Přiložte kopie dokladů viz. bod 2 (záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou).
  • Dále přiložte podrobný popis závady či nefunkčnosti přístroje.
  • Pro hladké a rychlé vyřízení reklamace je nezbytný e- mailový a telefonický kontakt a adresu pro doručení nazpět.
  • Zboží odesílejte na adresu: Za Ženskými domovy 3/124, Praha 5, 150 00
  • Po přijetí reklamace je předáno k posouzení. Reklamace posuzována v rámci zákonů ČR a dle pravidel výrobce.
  • V případě nedodání dokladů prokazující nárok záruku neběží zákonné lhůty pro vyřízení do doby jejího prokázání.

Prostudujte si Reklamační řád (viz další informace...)